چه 191umol / L کراتینین سطح پیداست در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه 191umol / L کراتینین سطح پیداست در بیماری مزمن کلیهسطح کراتینین به عنوان یکی از شاخص بیماری کلیوی، آن است که حساس کمتر از GFR، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50 درصد آن افزایش خواهد یافت. است که می گویند یک بار سطح کراتینین می رود برای افزایش که نشان می دهد که کلیه ها در برخی از درجه آسیب دیده شده است. سپس چه 191 umol / L (2.16 از mg / dl) سطح کراتینین دلالت در بیماری مزمن کلیه؟

چه کراتینین 191 umol / L به معنی در بیماری های کلیوی؟

در درمانگاه، کراتینین 191 umol / L است در مرحله 3 بیماری کلیه، تشکیل این سطح ما می توانیم می دانیم که کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده است و وجود دارد فقط سمت چپ نیمه عمری کمتر از کلیه به طور معمول می تواند کار کند. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا می رود بالا؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه خود است که برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها مفید برای جلوگیری از آنها را از آسیب بیشتر را، در نتیجه.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری می رود بدتر درمان مناسب است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از داروهای سنتی گیاه چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند علائم بیماری های کلیوی مانند سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با کمک این درمان، بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 191 UML / L می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد سطح کراتینین بالا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/706.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین 191 umol / L، بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: